Key Account Manager

Vi søker etter en Key Account Manager til et globalt verdensledende selskap innen Helse- og Sikkerhetstjenester

International SOS er et globalt selskap med 12000 ansatte ved 850 lokasjoner i 90 land. En av hovedoppgavene til selskapet er å gi våre kunder sikkerhets- og helseråd samt lokal assistanse, herunder evakueringer, allmennmedisin, reisemedisin, akuttmedisin, telemedisin, bedriftshelsetjeneste og beredskapstjeneste. I Norge er vi også en godkjent bedriftshelsetjeneste som leverer et stort spekter av arbeidsmiljøtjenester, helsetjenester både på land og offshore, samt bemanning av sykepleiere til offshore næringen.

Vi har ca. 130 ansatte i Norge og Danmark med kontorer i Bergen, Haugesund, Stavanger, Asker og Esbjerg

Vi søker nå etter en erfaren Key Account Manager som ønsker å jobbe med noe som virkelig betyr noe, som å bidra til å redde liv eller hjelpe norske bedrifter med å vokse lokalt og globalt.

Dine ansvarsområder:

  • Etablere og utvikle gode relasjoner til eksisterende og nye kunder.
  • Oppfølging av nasjonale og internasjonale kunder i et hektisk miljø.
  • Effektivt håndtere eksisterende kundeforhold og sikre videre utvikling av partnerskapet
  • Jobbe med tilbud, anbud og kontraktsforhandlinger.
  • Bistå i salgs- og markedsaktiviteter mot kunder og forbindelser

Vi ser etter kandidater med følgende bakgrunn:

  • Bred bakgrunn som Key Account Manager
  • Gjerne erfaring fra olje- og gassektoren, samt maritim sektor.
  • Erfaring med å jobbe mot internasjonale selskaper.
  • Erfaring med å jobbe i konsulentvirksomhet
  • God salgserfaring fra konsulentbasert B2B.
  • Erfaring med Salesforce eller andre CRM systemer.
  • Relevant høyere utdannelse fra høyskole eller universitet.

Vi søker etter deg som

  • Er erfaren og har god erfaring fra bransjen
  • Har et sterkt kunde- og markeds fokus
  • Er prestasjonsdrevet
  • Har gode fremstillingsevner skriftlig og muntlig på norsk og engelsk.
  • Har stor arbeidskapasitet og egenmotivasjon
  • Er tilpasningsdyktig, selvgående og god relasjonsbygger
  • Har evne til å jobbe selvstendig, strukturert og systematisk

Vi tilbyr:

  • En utfordrende stiling i et globalt markedsledende selskap innen helse- og sikkerhets rådgivning
  • Et tverrfaglig, innovativt og godt lokalt- og internasjonalt arbeidsmiljø
  • Gode muligheter for personlig utvikling
  • Konkurransedyktige betingelser

Erfaring og faglig dyktighet er svært viktig i stillingen, sammen med dine personlige egenskaper og arbeidsglede. Er du den rette, kan vi tilby en spennende og utfordrende stilling i et solid og anerkjent selskap i vekst. Du vil få gode muligheter til å skape synlige resultater sammen med engasjerte og dedikerte kolleger både i innland og utland.

Som person ser du løsninger fremfor problemer. Du gir det lille ekstra og oppleves som faglig og personlig trygg. Videre har du gode samarbeidsevner, er svært strukturert og trives i en bransje i stor utvikling med stadige endringer og nye utfordringer.

Arbeidssted er primært Bergen, men Stavanger og Haugesund kan også vurderes for rett kandidat.

Reisevirksomhet i Norge og Danmark må påregnes.

Kandidater blir vurdert fortløpende.

Søk Her!

For spørsmål om stillingen, ta kontakt Innleie og Rekruttering AS v/Torgrim Andersen på +47 90155553 eller International SOS med Human Resource Director Eli Visnes tel: +47 91571395 eller General Manager Lars Olav Matre, tel: +47 905 08 502